Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Μια που το έφερε η κουβέντα!

     Πέρασε άλλη μια εβδομάδα! Μα πως περνάνε έτσι οι μέρες, κυλάνε σαν νερό! Οι καθημερινές με τη ρουτίνα τους, δουλειά - σπίτι, σπίτι - δουλειά και το Σαββατοκύριακο μια κοινωνική υποχρέωση και οι δουλειές του σπιτιού και πάει, έφυγε και αυτό! Και επειδή μάλλον θα καταλάβατε ότι αυτό ήταν πρόλογος για να πω ότι δεν έκανα τίποτα καινούριο, θα σας δείξω φωτογραφίες από το πως έχω αξιοποιήσει εδώ και καιρό κάποια από τα βελονάκια της μαμάς μου! Αυτή είναι η δική μου πρόταση απέναντι σ' αυτή της Ελένης που έφερε την κουβέντα!





10 απλές, άσπρες κορνίζες, χρωματιστά χαρτιά για φόντο ώστε να τονίζεται το σχέδιο, μερικά μοτιφάκια από αυτά που η μαμά κρατάει για δείγματα και έτοιμη η διακόσμηση του διαδρόμου στο σπίτι!
Τι λέτε;;;Η μαμά πάντως δεν ενθουσιάστηκε ιδιαιτέρως! Χαχαχα!! Περιμενει να δει τα κανονικά εργόχειρα, κανονικά στρωμμένα!

8 σχόλια:

  1. Τέλεια φαίνονται μέσα στις κορνίζες!!!!!Υπέροχη η ιδέα σου!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα δείχνουν!!
    Δίνουν έμφαση στα σχέδια και στην δουλειά που έχουν!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη αξιοποίηση των αγαπημένων εργόχειρων της μαμάς! Εχω κι εγώ στον νού μου να κάνω κάτι με τα πολλά πετσετάκια (μαμάς, γιαγιάς και θείας) αλλά δεν βρίσκω τον χρόνο!
    Καλό ξημέρωμα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ιδέα.... Οι πιο παλιές έφτιαχναν συνέχεια τέτοια που τώρα δεν τα αξιοποιούμε όπως τους πρέπει. Μ' αυτόν τον τρόπο, προβάλλεται η ομορφιά τους και η δουλειά που έχουν!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ομορφα και σε μια πιο μοντέρνα 'εκδοχη'!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχομαι να εχεις καλο μηνα, καλη εβδομαδα και ενα πολυ ομορφο και δροσερο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και μου αφήνετε τα όμορφα σχόλια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news