Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Πρόχειρο έπιπλο - Πρόχειρη μεταμόρφωση!


   Αν και δεν είμαι φαν των γνωστών γερμανικών s/m, όταν έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό τους που μεταξύ των άλλων είχε μια συρταριέρα δεν μπόρεσα να αντισταθώ! Οι διαστάσεις της ήταν τέλειες για τον κάπως περιορισμένο χώρο μου και η τιμή της πολύ δελεαστική! Κατά τα άλλα βέβαια ήταν ένα μάλλον αδιάφορο (προς το άσχημο θα έλεγα κιόλας) έπιπλο! Έψαξα λοιπόν για μια όμορφη χαρτοπετσέτα και όταν τη βρήκα πήρα ψαλίδι, πινέλο, κόλλα και ιδού!


    Δεν ήμουν σίγουρη βέβαια ότι η κόλλα θα έπιανε πάνω στο επιπλάκι μου, αλλά αποφάσισα να το δοκιμάσω πριν καταφύγω στην επόμενη λύση που θα ήταν κάποιο διακοσμητικό αυτοκόλλητο! Στην αρχική του μορφή πάντως δε θα το άφηνα με τίποτα!

12 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη μεταμόρωση!!Είδες τί μπορείς νά κάνης μέ τό ντεκουπάζ?Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα έγινε πανέμορφο και ρομαντικούλι!!! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα... Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα όλο αυτό το τριαντάφυλλο ρομαντζάδα μου κάνει! Και πολύ μου αρέσει! Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. ελα καλε!Δεν σου κανει αλλα παρολαυτα το επισκεπτεσαι !ΠΟΛΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΡΙΑ!!! Ξερεις κι εκει εργαζονται συνανθρωποι μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή "ανώνυμη", μάλλον παρεξηγήσατε το σκοπό ύπαρξης αυτού του blog παρόλο που νομίζω ότι είναι απόλυτα ξεκάθαρο ότι ούτε για να ξεκινήσει επανάσταση φτιάχτηκε, ούτε για να αφήσει άνεργο οποιονδήποτε συνάνθρωπό μας! Αν παρόλαυτα εξακολουθεί να σας ενοχλεί, για δικούς σας λόγους, το ότι δεν συνηθίζω να ψωνίζω από το συγκεκριμένο s/m θα ήθελα να σας επισημάνω ότι και στα s/m από τα οποία συνηθίζω, για δικούς μου λόγους, να ψωνίζω εργάζονται επίσης συνάνθρωποί μας! Καλή σας νύχτα!

      Διαγραφή
  4. α! και εγώ δεν είμαι ¨φαν¨ της γνωστής αλυσίδας ...είμαι και εγώ επαναστάτρια τώρα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλη μια "με τίποτα fan" της γνωστής αλυσίδας!!!! Έχουν όμως, καμιά φορά, πράγματα που όταν έχεις φαντασία τα κάνεις έργα τέχνης!!!! Σαν αυτό που μας παρουσίασες!!!
    Μπράβο, το έκανες υπέροχο!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Να 'σαι καλά!

      Διαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news