Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Δεν μπορώ να περιμένω!

 

Βλέπω εδώ και μέρες τις χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις σας και ξεσηκώνομαι και θέλω να κάνω και εγώ ένα σωρό πράγματα! Έτσι λοιπόν το σαββατοκύριακο που πέρασε και που ήταν ιδανικό να μείνει κανείς μέσα αφού ο καιρός δεν επέτρεπε και πολλά, βρήκα ευκαιρία! Και αυτό που κατάφερα ήταν να αναδείξω για ακόμη μια φορά το μεγάλο μου ταλέντο: την ανοργανωσιά μου! Γιατί κάθε λογικός άνθρωπος θα έβαζε μια σειρά και θα έκανε το κάθε τι στην ώρα του. Εγώ πάλι μάζεψα τριγύρω μου εφημερίδες, κόλλες, κορδέλες, ψαλίδια, χατοπετσέτες, πηλό... (δηλαδή τα πάντα) και πεταγόμουν από το ένα υλικό στο άλλο, αφήνοντας τα όλα στη μέση! Και αυτή τη στιγμή που γράφω μάλλον θα έπρεπε να προσπαθώ να τελειώσω τις χειροτεχνίες μου, αλλά δεν κρατιέμαι! Θέλω και εγώ να κάνω μια χριστουγεννιάτικη ανάρτηση και να 'μαι! 


Χριστουγεννιάτικο δεντράκι από κορδέλες!

 Παλιά cd που βάφτηκαν με σπρέυ και decoupaρίστηκαν! Τους λείπει λίγο glitter νομίζω....





... αλλά όπως βλέπετε έχω μπόλικη δουλειά ακόμη οπότε θα γίνει και αυτό!
Ελατάκια, καμπάνες, ελαφάκια, αγγελάκια από πηλό περιμένουν να βαφτούνε, μπάλες από εφημερίδα και χαρτοταινία περιμένουν να ντυθούνε με τον σπάγκο και πάτοι πλαστικών μπουκαλιών ευελπιστούν να γίνουν όμορφα στολίδια!


Και μέσα σε όλα αυτά να σου και δυο γράμματα, τρισδιάστατα, από αυτό που, σε ξένα blog κυρίως, από ότι έχω προσέξει κάνουν θραύση! Αυτά τα φτιάχνω για δωράκια και σε άλλη ανάρτηση θα δώσω λεπτομέριες!

Όσοι τυχαίνει να παρακολουθούν και τη σελίδα μου στο facebook πιθανόν να είδαν ότι ο... πολυτεχνίτης έφτιαξε και σοκολατάκια το σ/κ! Οπότε χρωστάω και μια συνταγή!

4 σχόλια:

  1. πολύ ωραία Βεφα... έχεις ακόμα χρόνο να τα ετοιμάσεις όλα μην αγχώνεσαι....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην αγχώνεσαι, καλά τα πας! Και ξέρεις κάτι; Όσο πιο πολλά αρχίζεις, τόσο πιο γρήγορα τα τελειώνεις. Αυτό κατάλαβα απ' τη δική μου ανοργανωσιά!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα Βέφα!Περιμένω νά τά δώ τελειωμένα!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Lovely!!!
    Have a wonderful weekend!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news